Články v kategórii

Smoothie & Raw Food

Banánovo mangový puding

Ak nezvyknete ráno jedávať výdatné raňajky, potom máme niečo práve pre vás. Vitariánsky banánovo mangový puding, ktorý ráno pomôže naštartovať telo raketovým tempom a zároveň dáva pocit ľahkého žalúdka, čiže po štvrťhodinke si pokojne zabehnúť rannú dávku kilometrov.  Na banánovo mangový puding vitariánov budeme potrebovať: 50g olúpaných natural mandlí 2
Domáce čokoládové tyčinky

Tyčinky, ktoré sa naučíme teraz pripraviť splnia asi všetky kritéria aj tých najnáročnejších, lebo sú maxikombom všetkých vychytených superlatívov, ktoré sú dnes tak žiadané. Je to preto, že sú zároveň bezlepkové, bez pridaného cukru, bez mlieka alebo laktózy a o umelých dochucovadlách sa im ani nesnívalo, čiže s pokojným srdcom
smoothie troch silákov

Aj siláci si môžu namiesto poriadnej dávky bielkovín dopriať poriadne smoothie. Tým viac ak je plné vitamínov a výživných látok, ako napríklad naše smoothie troch silákov, na ktorom si pochutnávajú tiež Valibuk, Lomidrevo a Miesiželezo. Na naše smoothie trochu silákov budeme potrebovať: 2 veľké banány, 2 pomaranče veľkú šálku plnú
Sýte Jahodovo mangovo jogurtové smoothie

Jeseň je typická premenlivým počasím a chrípkou, ktorá na nás číha na každom rohu. Preto najlepšie čo môžeme urobiť je posilniť sa dobrým smoothie, ktoré je plné vitamínov a ešte nás aj poriadne zasýti. Sýte Jahodovo mangovo jogurtové smoothie je tým najlepším príkladom. Na sýte jahodovo mangovo jogurtové smoothie budeme
Avokádová pomazánka

Aj pomazánka môže byť raw a dokonca bude aj fakt chutiť. Ako napríklad aj táto avokádová pomazánka o ktorej sa o pár riadkov nižšie dozviete ako ju pripraviť :)           Potrebné suroviny: 2 zrelé avokáda vlašské orechy 10 cherry rajčín 1 jarná cibuľka 1 strúčik cesnaku
Čučoriedkové smoothie s jahodami a s zdravými chia semienkami

Tento svieži smoothie nám dodá kopu vitamínov aj počas studených zimných dní a znovu si vďaka nemu spomenieme na letné dni, plné tepla a ovocia. Hor sa do práce a prípravíme čučoriedkové smoothie s jahodami a chia semienkami. Potrebné suroviny: 1 šálka plnotučného mlieka alebo mandľového mlieka 1 šálka jahôd