Články v kategórii

Fitness

Pečený pstruh na masle

Pečený pstruh na masle je skvelým zdravým receptom s ktorým pripravíme veľmi chutnú rybiu špecialitu, ktorá výborne chutí a zároveň po zjedení neleží v žalúdku. Suroviny potrebné na pstruha pečeného na masle: 300g filiet zo pstruha maslo morská soľ majorán oregano drvená rasca citrón, Filety zo pstruha si poriadne umyjeme
Cookies z ovsených vločiek a jabĺk

Poctivo cvičíte, ale tiež máte niekedy chuť na sladké ktoré si tiež chcete dopriať, no nechcete kvôli tomu pribrať zbytočné kilá ako pri klasických koláčoch? Potom skúste ovseno jablkové cookies, ktoré sú výbornou kombináciou sladkého a zdravého a ich maškrtenie bude pre Vás zaslúženou občasnou odmenou ktorú si doprajete po poctivom cvičení.
hovädzí steak so zeleninovým šalátom

Poriadny hovädzí steak. To je zaslúžená odmena potom ako si poriadne odcvičil svoju dennú dávku vo fitku alebo práve zoťal polovicu lesa. Proste poriadne sýte chlapské jedlo. A aby toho nebolo málo, tak si k tomu pripravíme tiež zdravý zeleninový šalát. Čo potrebujeme na hovädzí steak so zeleninovým šalátom: 250g
Zapekaný baklažán posypaný mozzarellou

Baklažán. To je tá čierna, zvláštne vyzerajúca zelenina, ktorá svojím tvarom trochu pripomína stredne dozretú cuketu. Je síce trochu menej šťavnatý, ale za to sa z neho dajú robiť výborné jedlá, ako napríklad to, ktorého prípravu si práve povieme. Potrebné suroviny na zapekaný baklažán: 2 mozzarelli 4 väčšie rajčiny soľ
Losos, ktorý sa výborne padne po cvičení vo fitku

Ak ste sa práve vrátili z fitka a máte hlad ako vlk skúste si pripraviť rýchleho lososa podľa tohto receptu. Losos je nielen veľmi zdravý, ale jeho príprava nám aj spolu z oblohou nezaberie viac ako 15 minút. Potrebné suroviny: 350g lososa 50g čerstvého špenátu 1 cibuľa 3 strúčiky cesnaku
Krevety dusené v omáčke so zeleninou

Ak teraz čítate tieto slová o recepte na krevety, tak ste práve na dobrej ceste ako si urobiť jedlo plné zeleniny, vitamínov a pri ktorom budete prebytočné kalórie hľadať len márne, pretože tu jednoducho nie sú. Potrebné suroviny: 500g vylúpaných kreviet 3 cukety 1 cibuľa 4 stredne veľké rajčiny 120g